Sentimentalni momenat…:)

Nije članak već ulepšavanje bloga…:)

Moja omiljena pesma ‘Your song ‘ od Eltona Dzona…postala omiljena u trenutku kad sam čula Juena Mekgregora kako je peva u Moulin Rouge.  Yup, imala sam sam 14 leta (čini mi se) kad sam gledala film i od kad čuh pesmu postadoh openly romantic!Poison koji sam popila pročitavši prethodno Wuthering Heights je tada baš počeo da deluje…

Elem, Juenova verzija mi je omiljena ali ovih dana slušam i noviju divnu brit verziju

Mala najava…sledeći članak biće posvećen fascinaciji Piterom O’ Tulom…:))) Na mojoj listi voljenih glumaca popeo se na počasno drugo mesto..odmah ispod Montgomerija:)

I have no intention of muttering my last words on the stage. Room service and couple of depraved young women will do me quite nicely for an exit.:))

Me would like to hang out with Peter..young..old..whatever:)

 

9 responses to “Sentimentalni momenat…:)

  1. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    mnogo volim Pitera :) Boze kakav covek … jedva cekam.
    ja sam se ulenjila strasno, strasno pa nikako da pisem …

  2. Ivaniceeee..:)) E zar nije divan?:) U tom clanku cu bas uzivati:))
    Lenjost je moje srednje ime kad je u pitanju pisanje…ali za Pitera mislim da cu se bas raspisati…:) Cudno je …Robert D. J. malo podseca na Pitera… http://moviesoftheday.com/upload/covers/377260/becket-cover-3.jpg …hm?:) Moj omiljeni deo u Vudijevom ‘What’s new pussycat?’..Dva Pitera i Vudijev rani rad, ne znam zasto je film jako lose prosao, meni je bas supeeerr:)

    Cuh da nam se pridruzujes u casopisu…:)))) Najzad..puno ime i prezime:)The world will be amazed:) O cemu ces pisati?

  3. Na ovoj slici koju si stavila i lici :) Mada meni generalno R.D.J. ne lici ni na koga … pojava je za sebe :)
    Zapravo nisam gledala tog Vudija ! Malo losije stojim sa tim bas ranim radovima … ali sada cu obratiti paznju :)
    Pridruzujem se kao zaduzeni za likovnu sekciju :) Ali jos uvek nisam sigurna da ce to biti pod punim imenom i prezimenom ;) Za prvi su mi trazile onaj blog o slikaru Davidu (zapravo o dve slike njegove) a za drugi cu vec nesto smislilti :))) Ne bih bas da dupliram tekstove.

  4. Ooo, Nevena, ovo je sjajna reminescencija! O’Toole je fascinantan umetnik. Na mojoj listi, on je odmah iza Laurence Olivier-a.
    Nezaboravan je u The Last Emperor ( za mene ). :lol:

    p.s.
    Gde si ti? :)

  5. Marko - Buki blog

    Niko kao Lawrence of Arabije :)

  6. @ Ivana
    Jeste Robert je jedinstven, kao i Piter na kraju krajeva, ali sam ih nekako povezala s obzirom da su oboje ekscentricni, da je Robert veliki Piterov fan i da u ‘Tropic Thunder ima plavu kosu i plava sociva i zaprepascujuce podseca na Pitera iz ‘Lorens od Arabije’ perioda..pa je Ben Stiler prokomentarisao :He has that Peter O’Toole thing going on…:)
    E to je bukvalno prvi Vudijev film..jako je simpatican, parodira 8 1/2 u nekim delovima i igra i Romi Snajder:)
    Aaah dakle likovna sekcija, rekla sam Vanjuski..ima sve da nas zaseni :))) E da stavis lepo puno ime i prezime, da ti ne bih napravila lazni profil na fb-u ili fan stranu…pa ces da vidis sta je slava :)
    @ cakulanje
    Hej, hej :) Jao i ti volis Lorensa? Ja ga obozavam, delimicno zbog tuzne ljubavne price sa Vivijen Li:) On je zaista divan glumac, mada se nekako oseti da mu je srce bilo u pozoristu (proklinjem to sto nisam mogla da ga gledam u pozoristu) i da mu film (kao sto je i sam rekao) nije bio preterano interesantan. Ja ga najvise volim u Whuthering Heights i jednoj slatkoj komediji koju si mozda gledala The divorce of Lady X.
    Jao ja ne mogu da izaberem gde najvise volim Pitera..mozda Lawrence of Arabia i The Rulling Class:) Nedavno sam gledala Venus..sjajan je film, kako ga je on opisao..’It’a movie about a dirty old man and a sluttish young woman’…u stvari o platonskoj vezi ostarelog glumca i jedne pogubljene devojke, govori dosta natemu staros’-mlados’;)
    Ja radim..tj volontiram..spremam ispit, nemam nesto puno vremena za net,nadam se da cu uskoro moci natenane da citam i tvoje clanke:)

  7. :D
    Nevena, pa ja ne bih bila ovde da mi se nije dopalo sve što sam i pročitala i videla. Bila sam „pečena“ kad sam „videla“ Vivijen Li i Kerol Lombard!! Dakle, film nam je zajednička ljubav :)
    Ispite spremaj, jer je to momentalno najvažnije.
    Meni je najdraže što sam u kontaktu sa tobom, ređe ili češće, ( okolnosti ), nije toliko bitno, koliko to, što sam mogla da izaberem ove tvoje žute opeke :D
    * Da znaš da i meni ide na živce formulacija: „cakulanje said“ :roll: Ispraviću to vrlo brzo, mada mi je zanimljiva i ideja o slavi ;) :)
    Šaljem ti veeliki pozdrav. Čućemo se :D

    Pa’is sad:
    Ivana Manđuka :)

  8. Jao hvalaaaa divna si:) Znaci jos jedna Ivana:)) E najlepse od svega je kad ovako nadjem neku srodnu dusicu:)) Stvarno mi je drago :))))))))))

Ostavite odgovor

